Pages

Friday, May 14, 2010

kosong....

today is friday..lama sungguh aku tidak mengisi blog ini.. actly betul2 tiada idea..wondering camana org lain boleh dpt idea mencurah2 utk tulis dlm blog aaa?? erm...aku kena belajar lagi ni..byk yg aku kena belajar..

harini cuti..heheh actly aku je cuti..aku cuti 3 hari coz suppose aku kena jaga akak aku di SMC coz akak br saja menjalani pembedahan, long story n make it short, akhirnya mak aku yang jaga n aku menjadi suri rumah sepenuh masa mengurus hal ehwal rumah encik mohd salleh..

sunyi...sunyi rasanya coz anak buah kesyangan aku kena kidnap ke rumah nenek dia side abg ipar aku..keluangan yang ada ini,aku pun menekan punat2 di keyboard utk mengisi kekosongan entri blogku yang dah berkurun aku biarkan(kalo lalang ni confirm udah setinggi anak buah aku)...hehe
ceh, intro panjang lebar tapi belum nampak lagi point2 penting yang ingin disampaikan.. mmg tiada pun sebnarnya point penting, saja buang tebiat,buang masa,buang karan..hahaha

okeh, serius....erm.. few weeks ni aku byk berfikir dari biasa..terlalu banyak perkara berlaku di kelilingku dan membuka mataku dan membuatkan aku lebih berfikir dan menyedari kebesaran allah...byk pekara2 best tapi lagi banyak yang tidak bestnya..

perlukah aku critakan dengan detail apa yang best dan apa yang tidak best tu?hmm lain kali la...i'm not ready yet to tell all of my privacy...reveal sikit2 saja la dulu...cukuplah apa yang aku boleh katakan, perkara2 itu telah membuatkan aku semakin merasa diriku benar2 kerdil...dan membuatkan aku lebih bersyukur pada allah...

ya allah, bimbinglah dan peliharalah aku selalu ya allah...sesungguhnya imanku yang setipis kulit bwg ini sering terhasut dengan godaan2 syaitan,ya allah..bantulah aku untuk membersihkan noda2 hitam di hatiku ya allah...bantulah aku untuk mengekalkan kesucian dan keluhuran hatiku ya allah...sesungguhnya hanya engkau yang maha berkuasa ya allah...tiada kuasa selainmu...

0 comments:

Post a Comment